• Social Media, SEO, Online strategie

Groen Geloven binnen twee maanden uitverkocht

Groen Geloven, het christelijke evenement over duurzaamheid is twee maanden voor aanvang uitverkocht. Meer dan 500 mensen komen naar het Dominicanenklooster in Zwolle om inspiratie op te doen over duurzaam leven.

Over Groen Geloven

Met de GroeneKerkenactie willen Kerk in Actie en Tear kerken stimuleren duurzamer en groener te worden en dat zij – van beginner tot duurzame expert – elkaar kunnen vinden. Om dat bereik te vergroten schakelen ze De Vente Media in om meer structuur in de online strategie aan te brengen. De Vente Media ontwikkelde daarom een nieuwe strategie en zet met succes de online marketing optimaal in om zo een boost te geven aan het engagement van GroeneKerkenactie en de kaartverkoop van Groen Geloven.

Social bereik 5x zo groot

Sinds De Vente Media zich inzet voor de online zichtbaarheid van Groene Kerkenactie is het organische bereik op Facebook vijf keer zo groot. Ook op Twitter is het online succes meetbaar: van 4,999 weergaven in het eerste kwartaal van dit jaar, naar 30,781 organische weergaven sinds De Vente Media in het tweede kwartaal zorg draagt voor de socials.

De krant gehaald

Zelfs het Nederlands Dagblad viel de groeiende interesse voor en zichtbaarheid van Groen Geloven op. Cartoonist Willeke maakte er een leuke illustratie van. Hoe staat het eigenlijk met de RC-waarde van jouw huis of kerk? We kunnen je helaas niet meer helpen aan kaarten voor Groen Geloven om daar alles over te horen, maar we kunnen wel zorgen voor een succesvolle online marketing strategie. Leggen we meteen uit wat er met de RC-waarde bedoeld wordt ;-).

Ook aan de slag met je online marketing?

Meer weten over deze casus en het uitbesteden van online marketing? Neem contact op of stuur een terugbelverzoek via onderstaand formulier:





Cartoon: Willeke Brouwer in Nederlands Dagblad