• Online strategie, Content, SEO

Trivento Marketing en Recruitment

Online strategie en marketing: acht recruitmentvideo’s, vier klantcases, twee whitepapers en één videoreview bij de GoedeDoelenLoterijen.

Online marketing en recruitment

Twee dagen per week, negen maanden lang, samengevat:

  • Online strategie voor sales én recruitment;
  • Online positionering omtrent de platformeconomie en de oplossingen die Trivento daarbij biedt. Inclusief webteksten en SEO;
  • Optimalisatie van externe én interne communicatie, waaronder een maandelijkse interne nieuwsbrief;
  • De optimalisatie van marketing automation tool Hubspot, waaronder het instellen van de workflow;
  • Concept en uitvoer van sales- en recruitmentcampagnes.

Contentmarketing

Trivento ontwerpt, ontwikkelt en beheert producten en diensten op het gebied van digitale platformen. Om deze herpositionering en vernieuwing van het aanbod te vermarkten, definieerden we een aantal campagnes. Daarvoor realiseerden we tevens vier downloadbare case studies, één klantvideo en twee nieuwe whitepapers.

Bekijk de klantvideo

De Goede Doelen Loterijen, de organisatie achter de Nationale Postcode Loterij, Bank Giro Loterij en de Vrienden Loterij, wint met ondersteuning van Trivento de prestigieuze NAF Architectuurprijs 2018. Naast een downloadbare klantcase maken wij daarom de review video ‘Waarom is Beehive een winnende architectuur?'

Recruitmentvideo's

Wat is er krachtiger dan collega's die de functie van enthousiaste ambassadeur vervullen? In een bijzonder krappe arbeidsmarkt is het belangrijk om je te onderscheiden van concurrenten. Met een drietal campagnes en bijbehorende content, waaronder acht recruitmentvideo’s, benadrukken we het onderscheidend vermogen van Trivento.

Ook recruitmentvideo's laten maken?

Samen aan de slag met jouw online strategie en positionering? Neem contact op met Caroline de Vente en stuur een terugbelverzoek via onderstaand formulier.





Deel deze casus: